[linux] Modem, internet ..........

Martin'Milo'Milesich martin na www.fa.stuba.sk
Úterý Únor 16 22:11:58 CET 1999

Zdravim a som cely rad lebo Vam toto pisem z linuxu. ;)

Podarilo sa mi konecne rozbehat ten interny modem takym zaujimavym sposobom.
Vykaslal som sa na cele Plug and Play (vypol som to) a rucne som si na
modeme naswitchoval com port a irq. a ... B E Z IIIIII To ;)

No dufam ze moje trapenie s modemom uz skoncily a dufam ze som niekomu
pomohol a dakujem aj tym co pomohli mne.

Majte sa krasne. ;)

				Martin 'Milo' Milesich

[Charset iso-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]