[linux] Re: [sk-i18n] Este raz office

Milan Hromada mhromada na elas.sk
Středa Únor 17 09:49:54 CET 1999

Dňa Ne, 07 feb 1999 Juraj Bednar napísal:

>OTAZKA : Ako je na tom Applixware ? Nemal som ho moznost vidiet, ale keby
>fungoval import/export wordu a islo by to fajn, bol by som si to ochotny kupit
>-> som za legalny softver... Len by to chcelo otestovat (pisal som do Applixu,
>ze by som si prosil jeden demac na recenziu do PCR, uvidime, ci odpisu).
>
>Takze tak, ja odchadzam na lyziarsky kurz ;). Tesim sa na odpovede o tyzden.
>
>   Juraj.

Pouziva Applixware 4.4.1 da sa poslovencit ale iba s hacknutou slovenskou
klavesnicou. Dokaze pouzit aj TruType aj Type1 fonty. Ma svoj fontserver.
Ma problem neinterpretuje spravne Xkb.
Potesujuca sprava !!!!!!!!!
Applix 4.4.2 : Koniec prvej plovice 1999 : Podpora pre Euro-symboly
Applix 5.0    : Koniec roku 1999: Plna podpora pre iso8859-2

--
Milan Hromada
mailto:mhromada na elas.sk