[linux] Kontrolovanie paketov na sieti

Milan Kubo technak na geocities.com
Středa Únor 17 18:13:59 CET 1999

Hi,

Konecne som nainstaloval ppp, diald, dialmon a ipforwarding takze uz to
vsetko funguje ako ma ked sa chce niekto pripojit na internet linux sa
proste spoji s mojim providerom a vsetko je ok, ked cez linku do jednej
minuty neprejde paket tak spojenie sa zrusi. No proste nadhera zacina sa
mi to pacit aj ked bez Vasej pomoci by som to asi ani nedokazal takze
vsetkym Vam velmi pekne dakujem. Ak ma s tym nahodou niekto problemy
nech sa ozve budem sa mu snazit pomoct.
Neviete nahodou, kde mam nastavit v diald aby spojenie zrusil nie uz po
jednej minute, ale aspon po piatich totiz ked sa clovek zacita do
nejakej stranky spojenie sa medzitym zrusi a potom sa vsetko musi spajat
znova. Defoltne je to asi na jednu min., pretoze ja som to nikde
nenastavoval a zhadzuje to po minute.
A este jedna otazka moj sef chce odo mna nejake statistiky, ze s ktoreho
pocitaca kde na internete sa bolo a hlavne casy ako dlho. Ten program
dialmon nieco take vypisuje, ale bez casov a ani to nikde nearchivuje
takze si to nemozem spatne prezerat. Potreboval by som nieco co by mi
logovalo vsetky pakety, ze proste z pocitaca 192.168.1.2 som isiel na
www.zoznam.sk atd. a este keby pri tom bol aj cas. Skuste mi nieco
poradit budem Vam vdacny.

Este raz dik moc za Vasu pomoc.