[linux] Kontrolovanie paketov na sieti

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Středa Únor 17 17:09:41 CET 1999

Ahoj,

> A este jedna otazka moj sef chce odo mna nejake statistiky, ze s ktoreho
> pocitaca kde na internete sa bolo a hlavne casy ako dlho. Ten program
> dialmon nieco take vypisuje, ale bez casov a ani to nikde nearchivuje
> takze si to nemozem spatne prezerat. Potreboval by som nieco co by mi
> logovalo vsetky pakety, ze proste z pocitaca 192.168.1.2 som isiel na
> www.zoznam.sk atd. a este keby pri tom bol aj cas. Skuste mi nieco
> poradit budem Vam vdacny.

Hmmm, podla mna je taketo logovanie (kto kam isiel) uchylne. Nedokazal by som
browsit, keby som vedel, ze niekto loguje, kam idem.

Ale mam pre teba jednu radu -> skus pouzit mrtg, s dobrym softverom okolo
toho by si mozno nieco vyuzil, aj ked to nie je asi presne to, co si ocakaval.
Recenzia na http://netacik.sk/net30/mrtg.htm

 Juraj.