[linux] Spojenie pocitacov kablom

Ičo ico na podvodnik.cz
Sobota Únor 20 21:18:54 CET 1999

>    > o to, ze nema CD-ROM. Neviete mi poradit, ako a co by som mal urobit,
>    > aby som na notasi rozbehal nejaku minimalnu verziu linuxu (z diskiet),
>    > potom s tou min. verziou spojil tie 2 pocitace a natiahol si ostatne
>    > veci na notebook cez kabel.
>
> tohle samozrejme jde, nektere distribuce to dokonce podporuji (RedHat v nejake
> verzi, tusim).
>
>    > Poradte mi PLS, ako mam rozbehat tuto mikrosiet. Treba novy kernel s
>    > podporou PLIP (SLIP, PPP)?
>
> Nemusi byt novy, staci jakykoli s podporou PLIP. Prectete si PLIP-HOWTO a
> [...]

Caute.
Kernel som skompiloval, problemy kolizie tlaciarne a plip na porte som
vyriesil - dal som ich ako moduly (tlaciaren Epson LQ 570+ nechce tlacit
grafiku BTW).
Ja by som potreboval vediet, aky program mam pouzivat na spojenie?
PLIP-HOWTO a README?.PLIP som precital, ale o moc mudrejsi z toho nie
som.
Rozhdol som sa takto - urobim nove jadro, vyhodim odtial vsetky nezmysly
(podpora msdos a vfat, sound...) a necham tam len to, co URCITE bude
treba. Dam to priamo do jadra, nie ako modul. To nejako z diskety
skopcim na notas. Potom uvidim, ako dalej.
Co by ste mi povedali k tomuto postupu vy ako odbornici?

Dikes.
Ico