[linux] wine (&winamp-x11amp)

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Neděle Únor 21 14:07:01 CET 1999

Ahoj,

On Sat, 20 Feb 1999, Branislav Vartik wrote:

> Mozem sa spytat aku verziu Word-u a Excelu? Mne Office97 nejde spustit
> (Word vraj nema dost pamete [blbost] a Excel skoci do debugu).

Ja by som povedal skor, ze to bude verziou wine.
Mne sa pod wine z powertools 5.1 podarilo spustit StarCraft
a isiel celkom slusne. Ale pod ziadnym inym to neslo (skusal som asi 5).
Pod nejakym novsim mi zase islo spustit IE, ...
Freecell a podobne zakladne nenarocne programy isli
asi pod vsetkymi. Ale je to strasne padave.
Je zaujimve, ze nie pri kazdom spusteni sa spusti rovnako,
t.j. niekedy padne a niekedy bezi dalej. Staci len dookola
spustat, popripade restartovat vsetko (ako Windows, hrozneee.. ).

> Inak hint. Niektore softy zblbnu pokial ich nepustite vo virtualnom
> windows desktope (wine -desktop 800x600 napr.). Inak najvacsi uspech
> vidim v tom, ze funguje 100% winamp (u mna 2.09), mozno to prave na nom
> odladuju :))

Hmm, podla mna je onicom spustat winamp pod Linuxom.
Videli ste uz niekto x11amp-0.9-alpha3 ?
Je to super. Ma to vsetky vyhody a bugy winampu.
Tak napr.:
  + pridany ekvalizer (a fakt funkcny bez zataze procesora)
  + mala zataz procesora (na P166 MMX iba 10% bez grafickych
    efektov a 20% fast fourierom)
  + pluginy na prehravanie wav a mikmod plugin
    na prehravanie mod, xm, s3m, ... (ved poznate mikmod)
  + plugin support (bol aj v starsom ampe)
  - nepekny file requester (aj ked GTK1.1 mu povoluje nahodit
    pekny skin).
  - prebrali dokonca aj to trhave posuvanie nazvu pesnicky,
    x11amp 0.7 to este posuval plynule

Proste nepoznam lepsi prehravac mp3+. :-)
Este mu ale podla mna chyba najma
podpora inych output zariadeni (ako je napr. ALSA a esd).
Ale maju to spravene pekne modularne a uz som sa aj pokusal
spravit ALSA modul, ale nevyslo to. Nevenoval som tomu ale
dost casu (iba asi pol hodinku). :-)

		Cau.
					SAL