[linux] poslovencenie RH 5.2 So 5.0 a tlac

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Neděle Únor 21 14:09:27 CET 1999

Ahoj,

On Sat, 20 Feb 1999, Peter Ronai wrote:

> neviete mi poradit niekto co robit v pripade ze ked sa snazim
> nainstallit rpm baliky s raku tak mi pise nejake konflikty s glibc a
> Xfree
Keby som vedel, aky to bol balik, mozno by som aj poradil.
Skus mi napisat konkretne, co si robil.

> nechcem tam cosi pohnojit tak som nedal forced
To je rozumne. :-)

> xove fonty som tam uz strcil ale marna slava ...
> okrem toho by som chcel poslovencit Staroffice 5 a pokusit sa zabezpecit
> serioznu tlac (bez tych klikihakov...)
Mne sa ziadnu tlac SO 5 nepodarilo spojaznit.
Ale tusim akurat vysiel najeky novy SO 5.01.
Idem skusit. Ale vraj len nove output filtre.
Tak uvidim.

Inak SO 4 mi tlacil vpohode SK a aj SO 5 mi funguje pekne slovensky
(az na tu tlac).
				Cau.
						SAL