[linux] wine

Peter Ronai dzony na usa.net
Neděle Únor 21 19:19:51 CET 1999

> Tak mne sa podarilo spustit WORD, EXCEL, CDPLAYER a este dost inyxh.
> Ale niejeto velka slava.

necakam ze to bude velka slava ale rad by som vediet co som pohnojil
ja mozne ze dovodom je to ze je to instalacia z rpm a nie kompilovana vesc

tiez neviem ci sa to ma nainstalovat pod wineom alebo ci to mam prekopcit
z existujucej instalacia na win95
potom neviem ci nahodou nerobi problem to ze to mam na ext a nie na dose
(pricom linux je case sensitive...)
skratka viem isto ze som to pohnojil ale neviem presne kde
to co pisu na strankach winehq mi prilis nepomohlo a bohuzial nepoznam
osobne nikoho kto to rozchodil a je dosazitelny
dopredu dik za komentare :)

>  Caf
>                 MIZU

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na usa.net  |
            http://www.euba.sk/~ronai |
            AOL messenger: dzonytalk  |
UNIX talk to: dzony na slovakia1.bicba.sk|
Mirabilis ICQ number: 15939025        |