[linux] poslovencenie RH 5.2 So 5.0 a tlac

Peter Ronai dzony na usa.net
Neděle Únor 21 19:42:34 CET 1999

> Ahoj,

> Keby som vedel, aky to bol balik, mozno by som aj poradil.
> Skus mi napisat konkretne, co si robil.

nic moc som nerobil
nainstallil som Xove fonty z raku a snazil som sa nainstalit baliky

czsk-1.05-1.i386.rpm
kbd-0.96a-8s2.i386.rpm

-bezvysledne, pisali konflikt s kniznicou

potom som pouzil skript

so50addfonts

ale ten magor so50 sa tvari ze mu to nic nehovori (teda aspon ked mu necham
citat wordove dokumenty s diakritikou tak je strasne smutny a roby z toho
dokonalu skazu a zmatok bez jedineho makcena) co sa tyka pisania tak to radsej
ani nespominam lebo sice som docielil to aby som prepol klavesnicu na
slovensku ale na stisnutie klavesy pismena s makcenom jednoducho nereaguje v
kde vobec a v shelli pipne . Okrem toho je zvlastne ze mi v kde niekedy
klavesnicu cez ctrl+shift (mam nastavene ctrl+shift vlavo) klavesnicu prepne a
inkode nie a neviem vobec pochopit nejaku logiku v jeho rozhodnuti ....

> To je rozumne. :-)

> Mne sa ziadnu tlac SO 5 nepodarilo spojaznit.
> Ale tusim akurat vysiel najeky novy SO 5.01.
> Idem skusit. Ale vraj len nove output filtre.
> Tak uvidim.

to neviem posudit, ja mam prave tuto novu verziu a predrym som mal iba
poslednu betu. Zo zatial blizsie neurcenych dovodov mi fiskus nechcel v KDE
spustit instalaciu, zakazdym zmrzol. Ano viem, teraz pride otazka : mas kartu
S3Virge? Odpoved znie ano a viem ze tam treba nastavit ten blby parameter
(koniec koncov sak inac by sa mi nepodarilo nainstallit tu novu verziu). Co sa
tyka tej SO501 tak sa tvari pri pouzivani po "anglicky" rozumne.

> Inak SO 4 mi tlacil vpohode SK a aj SO 5 mi funguje pekne slovensky
> (az na tu tlac).
>                                 Cau.
>                                                 SAL

co sa tlace tyka, tak som z toho magor lebo tym nastavovanim podla nejakych
navodov z netu (keby som si tak pamatal odkial..) som to tak pohnojil ze to
teraz netlaci vobec....
(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na usa.net  |
            http://www.euba.sk/~ronai |
            AOL messenger: dzonytalk  |
UNIX talk to: dzony na slovakia1.bicba.sk|
Mirabilis ICQ number: 15939025        |