[linux] AGP karty

Kamil Choma choma na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Pondělí Únor 22 16:00:05 CET 1999

On Sat, 20 Feb 1993, Valter wrote:

> Ak je to AGP karta, ktora bola povodne vyrabana pre PCI a je len mierne
> upravena, tak bude chodit.
>
> Ja mam ATI Charger 3D (AGP 2x) a pouzivam X-Server Mach64
>
> Valter

Aky X-server mam pouzit na Permediu II AGP. Niekde som cital, ze na
Prmediu je treba XFree86_3Dlabs. Pri instalacii mi vsak RH 5.2 takyto
neponukne. Ani tato karta nie je v ponuke na vyber graf. karty.
Moze mi niekto poradit postup ? Vdaka. Kamil

address   home: Kamil Choma	college: Kamil Choma
                M.Nespora 23		 SDLS VB-A/919
                Presov 08001		 Stare Grunty 36
                Slovakia		 Bratislava 84225
					 Slovakia