[linux] Fonty a kernel 2.2.x

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Úterý Únor 23 19:29:44 CET 1999

Ahoj,

On Tue, 23 Feb 1999, Marek 'Marx' Grac wrote:

> 		Mam problem s fontami ( Slack 3.6, kernel 2.2.1 ), pokial
> sa snazim natiahnut font ( lat2-16.psf ), tak sa mi miesto znakov s
> diakritikou objavuju znaky "divne". Ak pouzijem font lat2u-16.psf tak je
> vsetko OK. V com je problem ??

Font lat2u-16 obsahuje okrem pismen aj unicodovu mapu.
Ked pouzivas font lat2-16, tak mozes pouzivat iba latin2 znaky
a nemozes pouzivat ramceky. Popripade mozes k lat2-16 fontu
pridat a natahovat unimapu rucne. Ale unimapy nie su celkom
kompatibilne, takze ked sedia pre jeden font, nemusia pre druhy.
Radsej ostan predsa pri tom lat2u-16. :-)

		Cau.
					SAL