[linux] NeoMagic video card...

roman Roman.Boba na inseko.sk
Středa Únor 24 10:23:25 CET 1999

Gasparik Richard wrote:

> Ahoj...
>
> Mam problem...pozivam RH5.0 na notebooku.
>
> 1. V Xoch neviem viac ako 16 farieb...problem je v tom, ze mam notebook
> s videom od NeoMagic MNG4 - 2MB videoram, monitor TFT 13.3".
> Normalne ma zvladat 64k farieb.
> Poradi niekto, kde zohnat drajvre ?

Caf,

svojho casu som mal podobny notebook (Digital Ultra 2000 - nech mu je zem
lahka)
a pokial si pamatam, niekde na Redhat.com bola linka na HW comp. list pre
uzivatelov notebookov,
kde bola databaza notebookov s kompletnymi popismi postupov.

takze skus zacat na redhat.com

ROman

--

Roman Boba,INSEKO a.s.