[linux] 3D modeler

ciger.jan na slsp.sk ciger.jan na slsp.sk
Středa Únor 24 12:46:05 CET 1999

Velmi dobry renderer a modeler je Blender, http://www.neogeo.nl/
Problem je, ze to ma totalne atypicke ovladanie (ale daleko lepsie ako
vsetko
co som zatial videl) a nevie exportovat do inych formatov. Ale exporty maju
byt
v dalsej verzii. Zvlada to inverznu kinematiku, particle systemy, metaballs,
rozne video-efekty na
post-processing a furu dalsich veci. Samotny program je free, ale manual si
treba kupit.
Cele je to velke cca 1.5 MB (dynamicky linkovana verzia) alebo 3 MB
(staticka verzia). Skutocne
excelentny program.

						Jano