[linux] Re: [linux] Kmail, pgp 5.0 : Pozor: Chybný podpis od ....

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Středa Únor 24 19:46:33 CET 1999

Ahoj,

> mam KDE 1.1, pgp 5.0. Kmail mi na podpisany mail hlasi Pozor: Chybný
> podpis od .. na verejne kluce ktore som mu pridal (pgpk -a). Dokonca
> to hlasi  aj ked poslem mail sam sebe.
> Stretol sa s tym niekto ?

Hej, je to trosku obsirnejsi problem s pgp 5.5x. Ono totiz za zatial
nevyjasnenych okolnosti pred zacatim akejkolvek cinnosti (hovorim o
pgpv a pgpk) chcu jeden prazdny riadok navyse... Lenze niekedy ho nechcu,
preto sa trosku dochaosi podpis. Neviem zatial, ako to opravit, ak ma niekto
nejaky napad, dajte vediet.

 Juraj.