[linux] PCI PnP device configuration

Valter Valter na atlas.cz
Sobota Únor 27 19:28:45 CET 1999

Ahoj !

V ramci modernizacie pocitadla som povyhadzoval stary srot a nahadzal do
neho nove hadr-ware.
Dopadol som tak, ze mi z 4 PCI zariadeni funguju az 2 :
  - graficka karta (to snad kazdemu)
  - sietova karta (instalacny program ju zhltol ako NE2000 PCI
compatible)

Takze mi zostavaju nefunkcne karty :
  - "pazvukovka" - Creative Labs SoundBlaster 128 PCI
  - "modem" - nejaky noName HCF (s chipsetom Rockwell) 56 kb

Snazim sa to rozbehat pod RH 5.1 (kernel 2.0.34)

pnpdump mi vypise, ze nenasiel ziadne zariadenie.
isapnp by mozno aj mohlo nieco nastavit, ale potrebuje ako parameter
"seriove cislo", pod ktorym sa dana karta hlasi.

Potreboval by som link na nejaky soft, ktory by mi mohol inicializovat
tieto karty, alebo soft, ktory by precital to ich oznacenie.

PS: Rady typu "stiahni si novy kernel" mi nepiste, uz taham :-)

Valter