[linux] MIME-TYPE A KDE

Peter Ronai dzony na usa.net
Neděle Únor 28 18:11:32 CET 1999

prave teraz som na to dosiel ako sa to robi
je to prostucke
v tom "exploreri" vola sa to myslim kfmsu treba dat najprv
edit>applications
a tam sa zobrazia applink daneho usera
samozrejme je jednoduchsie zaviest to pre vsetkych takze miesto cesty
file:/~user/.kde atd. dame /opt/kde atd.
tam sa nam zobrazia global applications
teraz je treba aby bol zedefinavany mime pre dany subor co ak ide o word
alebo excel nebyva problem
pokial nie je tak si dame do druheho okinocka edit>global mime types a
pridame mime do prislusneho foldra
v tomto mime nie je mozne vybrat si aplikaciu ktoru by sme chceli lebo
sme ju este stale nezadefinovali v global aplications, teda vratme sa
tam
teraz kazdy shortcut *.kdelnk v global aplications ma vo svojich
properties v poslednej zalozke uplne dolu mime types
a tu je cely pes zakopany
pokial tomu shortcutu v hociktorom podadresari pridas mime typy, tak
potom sa ti najneskor po restarte kde zjavi v tom drop down menu v
poslednej zalozke properties mime typu (pre zmenu *.kdelnk) aj
aplikacia(e) ktorej shortcut si takto upravil

zelam vesele klikanie bez file>open :)

dzony

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na usa.net  |
            http://www.euba.sk/~ronai |
            AOL messenger: dzonytalk  |
UNIX talk to: dzony na slovakia1.bicba.sk|
Mirabilis ICQ number: 15939025        |