[linux] Dalsie otazky

Peter pirc na shadow.sk
Sobota Leden 2 09:56:53 CET 1999

Haha, Linux je fakt super, len s nim treba vediet robit :~D To ale
nehovorim, ze ja to s nim viem nejako specialne...
Takze: 1. Tie subory prenesies tak, ze ich skopirujes (cp). Mal by si
ich mat v adresari /mnt/hda?. ?-akoze cislo toho win98 disku...
            2. subory *.tar instalujes takto: tar x filename
                             *.gzip: gunzip filename
            3. na tie maily skus prikaz: mail login na domena

Sa maj a... stastny novy rok