[linux] sa mi to....

Marian Vaginger maros na opalmultimedia.sk
Pondělí Leden 4 13:55:30 CET 1999

On Mon, 4 Jan 1999, Jan ONDREJ wrote:

> Ahoj,

> Bohuzial netscape nevie spravne zobrazovat stranky v kodovani
> win1250.

tak to nie je pravda, staci, ak mas fonty

> Co sa tyka zobrazenie Latin2 fontu, tak to sa zobrazuje spravne,
> ak ma stranka meta-tag, ktory popisuje kodovanie.
>
> Mozno by pomohlo, keby si nainstaloval fonty v kodovani win1250.

no to je dost dobry napad, skus http://oetm.elf.stuba.sk/xkeyb/index.html
su tam nejake fonty v CP1250
ak chces, aby si pri volbe fontu mal Central European a nie Other, pouzi
Netscape.ad(tj uprav a skopiruj do app-defaultov)

maros