[linux] lilo

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Úterý Leden 5 14:58:18 CET 1999

On Tue, 5 Jan 1999, Henro wrote:

> caf ludia
> podarilo sa mi instalaciou nejakeho M$ operacneho systemu
> prepisat mbr /s lilo/
> podari sa mi nabootovat z diskety do rescue modu
> aj mountnut ext2 partition
> ale pri znovukonfiguracii lilo mi vypisuje hlasky ze
> /boot/boot.b not found .......
> ako presne postupovat v takomto pripade??

Zdravim,

*) pouzit boot-disk vytvoreny pri instalacii
*) alebo pouzit instalacnu disketu a nabootovat 'linux root=/dev/hdaX'
*) alebo v rescue mode pouzit prikaz 'chroot /mnt' (ak tam je)
*) alebo sa pohrat so symlinkami
*) alebo docasne prepisat lilo.conf na aktualne cesty (/mnt/boot)

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /