[linux] Zac.

Michal Michalac Michal.Michalac na ehs.sk
Úterý Leden 5 18:42:48 CET 1999

	Hi,

> Na vsetko je dokumentacia, ale z uzivatela postgres sa tam pripojis
> cez pgsql template1.
>
> Uzivatela vytvoris cez createuser (ale z uctu postgres).
>  Juraj.

- pripoj sa ako root.
- z neho 'su postgres'
- createuser root (povol aby mohol vytvarat db a userov)
- exit do 'roota'
- createuser ..... (urob dalsich uzivatelov, mena doporucujem podla
loginu)
- createdb root (vytvor databazy pre roota, pripadne dalsim userom
(podla loginname))
- psql (pripoj sa k databaze, v tomto pripade root)

	Atd.

	Bye
		Michal

Ing. Michal Michalac