[linux] Netscape (was: [ Re: sa mi to....])

Peter Ivanyi ivanyi na internet.sk
Středa Leden 6 16:48:29 CET 1999

> Bohuzial netscape nevie spravne zobrazovat stranky v kodovani
> win1250. Co sa tyka zobrazenie Latin2 fontu, tak to sa zobrazuje spravne,
> ak ma stranka meta-tag, ktory popisuje kodovanie.
>
> Mozno by pomohlo, keby si nainstaloval fonty v kodovani win1250.

No to je hodne zavadzajuce, ak sa jedna o niektoru styrkovu verziu.
Staci pozriet do menu: View->Encoding a vybrat si podla lubovole
po zelanej volbe ulozit nastavenie tiez tam

Postacujuce nainstalovane fonty su samozrejme latin2.

U mna napr. komunikatorov page composer dokaze aj priamo
vyrabat stranky vo windowsackom kodovani bez nejakych specialnych
nastavovani (mam verziu 4.06).
Nejake dalsie fajnovosti (mimo nastavovacieho dialogoveho okna
netskejpu), ako kde ma byt kes a ine sa daju este nastavit
v ~/.netscape/preferences.js.
Samozrejme niektore ine veci nefunguju ani u neho.

Peter