[linux] Netscape (was: [ Re: sa mi to....])

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Leden 7 00:27:45 CET 1999

Ahoj(te),

toto bol pre mna velmi potesujuci mail.
Ono to vazne funguje a Netscape vie zobrazovat vsetky kodovania
bez instalacie win1250 fontov. Tu je popis:

On Thu, 7 Jan 1999, Peter Ivanyi wrote:

> To som povedal viac, napr. ze sa tam daju vyrabat aj kompletne html
> stranky
> v cp1250 (teda skusal som to vyrabat iba raz, ze ci to funguje, a zda sa
> ze ano)
>
> Ale naspat, priklad nastavenia:
>
> menu Edit->Preferences->Appearance->Fonts
>
> kodovanie fontov: Central European (iso-8859-2)
> proporcionalny font: Agnostico (Biznet)
> neproporcionalny font: Courier (Biznet)
>
> menu View->Encoding
> pre Latin2
> Central European (iso-8859-2)
> pre ...
> [...]

PS#1: Peter, dufam, ze sa nehnevas, ze som to sem poslal. :-)

PS#2: Ja som mal iba ine fonty a akosi mi to neslo.