[linux] XFree86

Marek 'Marki' Podmaka podmaka na trias.sk
Pondělí Leden 4 22:28:35 CET 1999

Michal Zimen wrote:

> Caffte
>
> Ma niekto skusenosti s XFree86 3.3.3 ??  Mam na mysli ci sa da rozbehat
> graficka karta S3 VIRGE GX/2 AGP so 4 MB RAM.
> Ktore subory  *.rpm su nevyhnutne na XWindows ?.
>  Vdaka
>
>    Mis

rovnaku kartu mam aj ja. XFree mam verzie 3.3.2, so starsou mi to neslo,
takze Tebe by ist malo. Skus si vybrat SVGA server, a nie S3. ja som to
rozbehal asi na tretikrat (nevedel som, ktoru katru mam vybrat). Jediny
problem, ktory mam su nefarebne buttony v netscape.
Co sa tyka .rpm, to ti nepomozem, nakolko mam slackware.

keby si este nieco nevdel, mozes sa ozvat.

--

  bYE, Marki

| Marek 'Marki' Podmaka  | student and co-admin of Novell |
| Svabinskeho 4          | and Linux servers at GJH       |
| Slovak Republic        | marki na gjh.sk                   |
| tel. +421 7 63826048   | podmaka na trias.sk               |
| Fidonet: 2:422/82.555  | http://www.gjh.sk/~marki       |