[linux] 3com problem

Michal Michalac Michal.Michalac na ehs.sk
Čtvrtek Leden 7 17:48:54 CET 1999

	Hi,

pridam sa aj ja :-)
	Nehovoris, ci ti pinga na pocitac v tej istej sieti. Ak nie - chyba
v karte (jej konfig.), ak ano - nastav routy. Ja som mal s touto
kartou problem na 100Mbps (na 10 chodi ok, pritom pod Win95 na tom
istom PC aj pod 100Mbps).

	Bye
		Michal Michalac