[linux] Ako a kde sa pridavaju/edituju uzivatelia pre FTP,telnet

Tomas Hornicek dumber na garda.sk
Pondělí Leden 11 09:37:05 CET 1999

Pokial viem tak root ma zakazane prihlasovat sa zo vzdialeneho compu ja
to robim tak ze sa prihlasim pod uzivatelskym menom a dam su root
Neni to sice x=krat bezpecne ale aspon neieco

   _
  |  \     _ _ |   _  _        		Tomas "Dumber" Hornicek
  |   \| || | ||_ /_\|         		hornicek na dekan.sjf.stuba.sk
  |__ /|_|| | ||_|\_ |         		dumber na garda.sk
  http://www.garda.sk/dumber   		dumber na anezska10.cz
  Studentsky parlament SCS      004217 3596 516
  Namestie Slobody 17  		004217 397 800
  Bratislava