[linux] Boot Lilo

Peter Ronai dzony na usa.net
Středa Leden 13 14:05:34 CET 1999

no problem
zedituj /etc/lilo.conf tak ze boot pojde miesto hdacosi co tam mas na
hda5
potom prikazom lilo umiestnis lilo tam kde ma byt podla confu
ak nechces bootovat z diskety, mal by si ho ale premiestnit na mbr a do
liloconfu by si mal zeditovat ostatne boot moznosti a ich umiestnenie a
tak to umiestnit
potom by nemal byt problem bez diskety nabootovat vsetky systemy na
disku
pozri sa do manualov (man lilo) a tak podone (/usr/doc) aby si
nepohnojil syntax, to by mohlo byt neprijemne....
lilu zdar :)

Ferdinand Mraz wrote:

> Dakujem za rady. Samba uz slape (asi).
> Ale mam dalsiu otazku.
> Potreboval by som dostat Lilo na /dev/hda5.
> Mam bootovanie iba z diskety.
> Da sa to nejako aj ked je uz vsetko nainstalovane?
>
> Dik.
>
> Ferdinand

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na usa.net  |
               http://dzony.base.org/ |
            AOL messenger: dzonytalk  |
UNIX talk to: dzony na slovakia1.bicba.sk|
Mirabilis ICQ number: 15939025        |