[linux] XKB

Michal Zimen zimen na za.psg.sk
Čtvrtek Leden 14 12:16:36 CET 1999

Zdravim
  Tak tie dedky som konecne opravil tak ze som skopiroval subor group_led_czsk
na subor group_led. Teraz  funguje v pohode prepinanie medzi slovenskou a
anglickou.
Len je tu problem ako poviem aplikaciám (napr xterm) aby pouzivala ten spravny
font ktory vie zobrazovat spravne prvych 5 klaves s diakritikou ked ostatne
(myslim ýáííé) v pohode vie zobrazit.
 Pouzivam fonty Biznet  a Fvwm2.

Co sa tyka SO 4.0. Treba aby tie linky ukazovali len na fonty Type1, ked ja som
ich nastavil na nejake latin2/100dpi ??

Je potrebne mat este adresa s Xmodmaps ??

Vdaka za opoved.
			Miso

Dňa St, 13 jan 1999 ste napísali:

--