[linux] Diakritika - zvlastna web

Peter Ronai dzony na usa.net
Čtvrtek Leden 14 18:33:42 CET 1999

Ak smiem poradit, neexportujte z wordu do html ak vam je html mily :)
ak je to len trochu mozne pouzite clipboard a preneste si text z wordu do html
editora (povedzme trebars uz aj do netscape composera)
zarucujem ze je s tym menej roboty ako ked sa clovek snazi poludstit wordom
generovane html

>         A vsimli ste si, ze ta stranka nie je v kodovani Win-1250, ale
> Win-1252 (polozka 'charset' hned v prvom META tagu)?
>
>         Michal Michalac

> ---------------------------------
> Ing. Michal Michalac
> systemovy administrator
> EHS Skalica
> tel.:   +421 801 646589
> e-mail: michal.michalac na ehs.sk
> ICQ: 25923311

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na usa.net  |
               http://dzony.base.org/ |
            AOL messenger: dzonytalk  |
UNIX talk to: dzony na slovakia1.bicba.sk|
Mirabilis ICQ number: 15939025        |