[linux] mail from ??

Peter Ronai dzony na usa.net
Čtvrtek Leden 14 18:38:28 CET 1999

tato malickost sa nastavuje nie na sendmejli ale na mail klientovi
ked chces mozes mat odosielatela trebars aj kohutik na jara.by
dolezite je len to aby existovala taka adresa a teda mohol si dostat odpoved
imochodom generatory spam mejlov tazia prave z toho ze sendmail neverifikuje
odosielatela (aspon vacsinou)
ak mas pine tak sa mrkni do konfigu v tvojom home adresari

OERNii wrote:

> zdravim, obcas posielam postu priamo z konzoly pomocou mail.
> Ked ale dojde tato posta je tam (logicky) From:root na hostname.axonpro.sk
> A to by som chcel zmenit, da sa to aby tam bolo napr: From:oernii na axonpro.sk ??
> v sendmaily som dost lavy, taze dik za pomoc ;))
> --
>                 @@@@@@   @@@@@@@@  @@@@@@@   @@@  @@@  @@@  @@@
> [...]

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na usa.net  |
               http://dzony.base.org/ |
            AOL messenger: dzonytalk  |
UNIX talk to: dzony na slovakia1.bicba.sk|
Mirabilis ICQ number: 15939025        |