[linux] cdrom a zvukovka

Pavel Stano stanojr na hotmail.com
Čtvrtek Leden 14 19:52:55 CET 1999

Caute !
Zacinam z linuxom a potrebujem pomoc.
Takze, problem c.1:
Nejde mi namontovat CDROM,datovy drat(ten siroky) mam napojeny na svojej
zvukovke SB32PNP,kernel ju najde pod hdg,je to starsia
cdromka od creative ,je 8x,pouzil som iso9660 a aj take
cdcko.
Ked napisem:"mount -t iso9660 /dev/cdrom /mnt/cdrom" tak sa mi napise
 hdg:status timeout;status=0xff
 hdg:drive not ready for command
 hdg:ATAPI reset timeout;status=0xff
A potom to stale asi po 30 s opakuje, nejde to killnut a potom musim
restartnut linuxa.
Este ju skusim napojit na hdb1.
Problem c.2:
Chcem spojazdnit AWE na mojej zvukovke hore uvedenej.
Neviete o nejakom baliku ???
Inak mam REDHATA 5.1 , ale budem mat 5.2 o 1 den odo odoslania !
Mam len 14 rokov a ucim sa linux len od vianoc .
Uz som si aj jadro prekompiloval ! SUPER no nie ?
Stale sa pokusam presvedcit spoluziakov ze linux je najlepsi
ale oni furt ten windows , to kvoli tym hram. HMRRRR