[linux] problem s Netscape pod RH

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Leden 14 20:45:37 CET 1999

Ahoj,

On Thu, 14 Jan 1999, Juraj Petrik (Triblax/Bilbo) wrote:

> mam RH 5.1, na to som nainstaloval kernel + vacsinu novych .rpm (z RH 5.2),
> vsetko ide vcetne x-ksov a KDE, ale Netspcape (4.08) mi nexce xodit, su
> nainstalovane vsetky  3 rpm netscape...
> chyaba ktoru som objavil je
> /usr/bin/netscape [  (none): binary operator expected
> an error occured running and (none)
> neviem ci to ma s tym suvis, ak ano, ako to obist tak aby to fungovalo?

/usr/bin/netscape je skript, ktory spusta netscape.
Asi v nom mas nejaku chybu. Skus preinstalovat
baliky netscape ('rpm -e balik' a potom 'rpm -Uhv balik').
Ak to ani potom nepojde, tak mas nejaky iny problem
so spustenim toho skriptu. Skus to nejako trace-nut.
Napr. mozes na zaciatok pridat za:
  #!/bin/sh
parameter -x :
  #!/bin/sh -x
Potom bude vypisovat prikazy, ktore sa vykonavaju.

		Cau.
				SAL