[linux] viac modemov naraz

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Pátek Leden 15 00:22:48 CET 1999

Zdravim,

>mam PC na nom ma 2 modemy, ako mam nastavit pppd a/alebo routovacie tabulku
>alebo nieco tak aby som mohol oba modemy sucasne pouzivat a prenosova
>kapacita sa zvysila?

equalizer

http://linux.mikroservis.cz/pevne_linky.html#eql

ale binarka eql_enslave prilozena v baliku eql-1.2.tar.gz je pro libc5, pro
novejsi je potreba kompilovat. Jenomze to rve pri prekladu na nejakou
nekorektni promennou - neco jako "timer". Ale zrejme ji to nepotrebuje,
neb neznaje C jsem to vyresil  /* a */  :-)) a funguje to i bez ni.....

zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin