[linux] Fax klient pre Windoze

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Pátek Leden 15 10:47:57 CET 1999

Ahoj,

On Fri, 15 Jan 1999, Miroslav Vasko wrote:

> 	Chceli by sme vo firme rozbehat fax-server na Linuxe. Neviete
> nahodou, ci existuje schopny klient pre Windoze 9x/NT, ktory je pod
> Free Licenciou (tj. aj so zdrojakmi)?
>
> 	Najlepsie, keby spolupracoval so sendfaxom.

Ja som to robil podla Linuxovych novin. Robi sa to tak,
ze sa faxserver na instaluje ako obycajna tlaciaren do samby
a vo Win sa nainstaluje ako obycajna PS tlaciaren.
Ten popis v Linuxovych novinach je fakt super.
Skus ho pouzit. :-)
Ja som ani nevedel, co je to fax, ako to vyzera, ako sa to
pouziva vo Windows a podarilo sa mi to nainstalovat
za jeden den.

			Cau.
					SAL