[linux] Big Linux Problem

Boris Michelsz michelsz na atlas.cz
Pátek Leden 15 20:03:49 CET 1999

Zdravim vsetkych,
Mam taky problem. Vlastnim instalacne CD RH5.1 Po celkom zdarilej instalacii
a niekolkotyzdnovej prevadzke som jedneho dna dostal nasledovne hlasenie:
"Unable to mount VFS...blablabla..." nejake cisla a system sa zahryzol.
(prevdepodobne som nieco pokaslal v nejakom nastaveni)
Beriem teda boot keksik, na prompt pisem "rescue" a ked som vymenil disketu
a stlacil ENTER... zrazu puk - a tvrdy reset. Hmm.
Vkladam teda CD, v setupe nastavim BOOT FROM CD a reset. Zase nejake hlasky,
klavesnice. Zvolim CZ stlacim ENTER a puk - znova reset. Skusam teda znova -
bezvysledne. Stale ma to resetuje. Co robit ???
Este konf: AMD K6 233, 32 MB RAM, 5.8MB HDD, 32x CDROM

Vďaka

Yogi