[linux] Mars

letko na ns.slovkaufring.sk letko na ns.slovkaufring.sk
Neděle Leden 17 15:06:59 CET 1999

Caute.
Potrebujem surne pomoct.
Z nejakeho mne neznameho dovodu mi neide rozbehat mars_nwe server a kedze
s tymto nemam ziadne skusenosti a stravil som uz za tym par dni - obraciam
sa na skusenejsich.
Vsetky konfiguracne nadstavenia su nadstavene bud na default alebo na
autokonfiguraciu.  Proste nic zvlastne. Nepomohlo ani prestudovanie
IPX_HOWTO a nadstavenie podla neho. Server podla linuxu existuje (slist)
a normalne ho z linuxu namountujem, ale ostatne pocitace maju iny nazor...
Pri bootovani mi IPX vypise nieco taketo:
/usr/bin/ipx_internal_net: Inappropiate network number 00000000
Hmm, inac naozaj nic zvlastne - ani pri bootovani, ani v logoch.
Mam RH 5.1 a IPX nadstavujem cez linuxconf.
???
Vopred vdaka.
					Mario Letko
					e-mail: letko na ns.slovkaufring.sk