[linux] Big Linux Problem

Peter Ronai dzony na usa.net
Pondělí Leden 18 09:20:05 CET 1999

> Nuz mal som uz dvakrat podobne ... ked stroj robil harakiri ..
> uz pri natahovani kernelu alebo neskor pocas prevadzaky ....
>
> a vsetko bolo preto ze nefungoval ventilator na procesore.
> (druhykrat ked som to mal nefungoval ani na zdroji ... a procesor zrejme
> obcas poratal chu......)
>
> --
>    Bbo  (http://www.pbko.sk/~bobovsky Email:bobovsky na koruna.pbko.sk)

nie z celkom identickymi priznakmi ale s podobnym vysledkom som sa stretol ked sa
mi nejakym sposobom podarilo dostat instalacky slacku do toho isteho adresara ako
instalacky redhatu (v i386 podadresar slack)
ked som to instaloval z lokalneho ftp, vzdy ked zacal nacitavat zoznam balikov
zresetovalo sa to....

Dz