[linux] AKO???FILTER????

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Pondělí Leden 18 16:56:34 CET 1999

Ahoj,

On Mon, 18 Jan 1999, Andrej Hosna wrote:

> Ako mozem spravit take niec co by mi zmenilo nazvy suborov v celom
> adresari(aj v podadresaroch) takto:
> Povodne:
> Caption.GIF  caption.gif
> HeHeHe.htML  hehehe.html
> proste vsetky velke pismena nahradit za male.

Posielam moje riesenie, ktore ale nieje rekurzivne.
Pre rekurzivnost ale postacuje vacsinou spustit skript viackrat.
Pouzivajte ho ale na VALSTNE RIZIKO!

#!/bin/sh

for i in $*; do
  echo mv $i `echo $i | tr [A-Z] [a-z]`
  mv $i `echo $i | tr [A-Z] [a-z]`
done

Ak chces, mozes si ho upravit. Funguje tusim spolahlivo
na pracu v jednom adresari. Popripade ho mozes spustat asi takto:

for x in `find . -type d`; do
  (
    cd $x;
    spustit_skript *
  )
done

			Cau.
					SAL

PS: To si poslal ten mail 2x, alebo len mne prisiel 2x?
    Chodia aj ostatnym niektore maily z tohto mailing-listu 2x?