[linux] aplik. v KDE

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Pondělí Leden 18 20:32:02 CET 1999

Ahoj,

On Mon, 18 Jan 1999, Radoslav Bonk wrote:

> Nuz, obcas pouzivam KDE 1.0 na LRH 5.1. /64 MBRAM/. Akym sposobom zariadit
> aby sa pri startovani KDE natiahli len tie najnutnejsie nativne KDE
> aplikacie. Nepouzivam zvukovku a nie som pripojeni na siet. Ide mi hlavne
> oto aby sa KDE natiahlo rychlejsie a systemove prostriedky setrilo pre
> ostatne aplikacie.

Mozes trocha zeditovat skript startkde, ale aj tak Ti to nepomoze.
Ja som sa chcel zbavit kfm (ktory som pokladal za navjacsieho
zraca), ale ten proste vypnut nemozes, pretoze prestane
ungovat kpanel.

> Dokaze KDE spapat menej ako 25 -30 MB RAM?
No to uz netusim. Ja mam 64 MB a nemam problem s mem:
             total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:         63244      62256        988      61588       1312      21272
-/+ buffers/cache:      39672      23572
Swap:        72256       8820      63436

A to mi akurat bezi:
  KDE 1.1_aplha
  Netscape
  X11amp