[linux] Instalacia GNOME 0.99 na RH 5.2

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Pondělí Leden 18 20:53:22 CET 1999

Ahoj

On Mon, 18 Jan 1999, Martin Gondas wrote:

> Kde ho spustit?

No kdekolvek pred startom.

> Mohol by si my poslat Tvoj .Xclients pripadne ine subory v ktorych treba urobit
> zmeny?
>
> Ked to clovek vidi na vlastne oci je to sto krat lepsie ako nad tim maturovat.

Moj .Xclients (aspon jeho cast pre Enlightenment) vyzera asi takto:

        export LD_LIBRARY_PATH=$LD_LIBRARY_PATH:/opt/E/lib
        panel &
        enlightenment #-theme handofgod
        (sleep 3s; killall esd; killall panel)

esd sa mi spusta automaticky, len sa akosi neukoncuje
a ked sa prihlasi iny user, tak uz neide.
Inak sa mozno trocha lisi od normalneho, pretoze
si sam kompilujem aj GNOME aj E.

			Cau.
						SAL