[linux] PHP s RH52

jeeff - Lubos Balat jeeff na fornax.elf.stuba.sk
Úterý Leden 19 17:24:54 CET 1999

Hi

uz nejaku dobu sa snazim rozchodit PHP a akosi sa mi nedari...
Skusal som aj skompilovat httpd+php+modczech, vsetko vyzera byt ok, ale
neparsuje to kod vo vnutri stranok (asi mam nieco nejako v
konfigurakoch...)

Najlepsie by bolo, keby mi niekto pomohol to rozchodit v standardnom
RH52 z raku. Tam som skusal pridat modul, ale tiez to nepomohlo.

(ako testovaciu stranku s php pouzivam to co standardne ma php v
examploch (date.php), neskor by som to rad rozchodil aj s nejakou
databazou (postgreesql, alebo mysql))

diki moc