[linux] linux & permedia 2 agp

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Středa Leden 20 17:01:53 CET 1999

Ahoj,

On Wed, 20 Jan 1999, Radoslav Bajza wrote:

> Nianstalovl som si Red Hat Linux 5.1 (CDRom  vydal Computer press) avsak ked som chcel konfigurovat XServer nastali problemy s mojou GK.
> Mam Amd K6/2-300, 64MB Ram, 8MB Permedia 2 AGP, Daewoo 1427x.
> Poradte mi niekto ako XServer treba nakonfigurovat.

No to dost tazko takto mailom, ale pokusim sa.

> Stiahol som si aj XSetver 3.3.3src rpm kde by mala byt aj podpora pre tento graficky chip (asi 43MB) avsak neviem ako ho nainstalovat.

To si urobil dobre, pretoze predtym nebol podporeny chip od 3DLabs.

UPgradni si XFree86, XFree86-libs a popripade este nejake
baliky, co bude chciet.
Prikaz je:
  rpm -Uhv XFree86-3* XFree86-libs*
(musis spustit v adresari, kde mas tie XFree86-3.3.3.

Potom spust xf86config a konfiguruj.
Ak nejaku volbu nebudes vediet vyplnit, tak sa spytaj
mailom (ale uz priamo na mna a nie cez konferu).
Potom by sa uz ako tak mali Xy rozbehnut.

			Cau.
					SAL