[linux] Moj problem este raz

Jan Nemsak nemsak na arcgeo.sk
Čtvrtek Leden 21 13:19:06 CET 1999

Teda ludia, to mi nikto neviete helfnut s mojim problemom??? Vsak to uz
podpora microsoftu sa mi zda lepsia ako linuxovskej komunity ;-) Tak ked
clovek zavola, aspon mu nieco povedia ("na chybe je hardware")
No nic moc sa rozkecavam. Poslem vam to este raz Nemali ste niekto
takyto problem alebo o neviete vyresit???
A este ma nieoc napadlo. Je v tejto konferencii apson jedno dievca?
Kedysi som uz spominal moj problem, ze chcem aby sa dve partition
tvarili ako jedna, t.j. ze ked sa jedna zaplni, nech sa zapisuje na
druhu. Poradili ste mi ze si mam skompilovat jadro s podporou tejto
vecicky tak som to spravil. Ale ked som dokompiloval a chcel som zistit
ci to funguje...
To ked chcem aby sa mi  tie partition tvarili ako jedna, teda ze ked je
jedna plna zapisuje sa n druhu, tak to ich mam namontovat ako jeden
adresar (napr. "/")??? Ja si myslim ze by to tak malo byt, ale
nepodarilo sa mi ich tak namohtovat. A ked z jednej spravim napr. "/usr"

a z druhej "/" tak sa mi tak asi ako jedna tvarit nebudu...
Ako na to??? Robili ste to uz niekto?

Jano