[linux] Moj problem este raz

Michal Michalac Michal.Michalac na ehs.sk
Čtvrtek Leden 21 17:34:36 CET 1999

	Hello,

	Predpokladam, ze 'vecicka' je RAID, co dovoluje (podla verzie
RAIDu) 'rozprestriet' jednu particiu na viacero diskov s pripadnou
redundanciou atd. Potom by Ti ta podpora v kerneli (za pomoci
nejakych conf. suborov) vyrobit nove 'virtualne' zariadenie (disk) z
tych povodnych dvoch diskov a az tento novy virtualny disk mountujes.

	Dost podrobne to bolo popisane v Connect-e asi pred pol rokom, sam s
tym ale mam nulove skusenosti.

Ak budes v buducnosti pisat do konfery nejaky svoj problem, skus
zrozumitelne a konkretne ('vecicka' moze byt ....).
Ked nazyvas listy podobne ako teraz  ('Moj problem este raz'), ani sa
necudujem, ze sa to nikomu nechce citat (len v dobrom).

	Bye
		Michal Michalac

Ing. Michal Michalac
systemovy administrator