[linux] WWW

Jan Nemsak nemsak na arcgeo.sk
Čtvrtek Leden 21 17:33:15 CET 1999

Jozef Cervenansky wrote:

> Caute,
>
> mam na vas jednu prosbu.
> Da sa zdrojovy kod www stranky zaistit pred prezeranim ?
> "pr : miekto otvori moju stranku, da si view -> source page a vidi kod
> mojej stranky
>        a to ja nechcem !!! ako to urobit ?"
>
> Za pomoc vam vopred dakujem.
>
>                             Jozo

Ahoj
To sa urcite neda. Lebo ked sa posiela tvoja stranka ku klientovi na
browser, tak ten browser mu dovoluje pozriet si zdrojak. No jednoduch keby
sa nedal pozriet zdrojak, nemohol by ho vidiet ani browser a nevedel by co
zobrazit. Ale ak myslis zabezpecenie nejakych zdrojakov stranok, ktore su
vlastne  cgi scripty tak zdrojaky cgi scriptov sa daju zabezpecit pred
citanim.
Caf
Jano