[linux] WWW

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Leden 21 17:36:32 CET 1999

Ahoj,

On Thu, 21 Jan 1999, Jozef Cervenansky wrote:

> Da sa zdrojovy kod www stranky zaistit pred prezeranim ?
> "pr : miekto otvori moju stranku, da si view -> source page a vidi kod
> mojej stranky
>        a to ja nechcem !!! ako to urobit ?"

To sa bohuzial neda. :(
Ibaze by si to nejako pisal v Jave a vsetko ako java applety.
Mozno by to islo, ale bolo by to strasne komplikovane
a keby niekomu na tom zalezalo, tak by to rozkodoval.

Inak stranka sa zo zdrojoveho kodu do zobrazitelnej podobry
preraba az u klienta, takze sa to inak neda.

			Cau.
					SAL

PS: Ja vidim ale buducnost hlavne v dynamickych strankach
    a tie sa uz tazsie budu kopirovat.