[linux] WWW

Michal Michalac Michal.Michalac na ehs.sk
Čtvrtek Leden 21 18:50:42 CET 1999

> To sa urcite neda. Lebo ked sa posiela tvoja stranka ku klientovi na
> browser, tak ten browser mu dovoluje pozriet si zdrojak. No jednoduch keby
> Jano

	Dat sa da, ale je to UKRUTNE nesikovne (a nie nepriestrelne).
Ak je na stranke JavaScript, ktory ma vystup na stranku, browser
zobrazi v zdrojovom texte tento script a nie jeho vystup. Text, ktory
script vypisuje nemusi byt nutne v tom istom subore, ako script
sam...

	Este jedna zaujimavost, ked das do html kodu tag, ktory browser
nepozna, obsah tagu ignoruje a v zdrojovom kode ho nezobrazi. Mam ale
pocit (neviem to urcite), ze po tento tag sa da dostat zo scriptu na
tejto stranke...

	Skus, uvidis...

	Bye
		Michal Michalac