[linux] Moj problem este raz

Pátek Leden 22 09:04:20 CET 1999

Zdravim

Dna Št, 21 jan 1999 ste napisali:
>Teda ludia, to mi nikto neviete helfnut s mojim problemom??? Vsak to uz
>podpora microsoftu sa mi zda lepsia ako linuxovskej komunity ;-) Tak ked
>clovek zavola, aspon mu nieco povedia ("na chybe je hardware")
sorry, ale toto tvrdenie je az prilis scestne a zavadzajuce.. dolezity
je princip.. Linux sa nepotrebuje chvalit tym aky je dobry.. hovoria
za neho vysledky.. a co sa tyka podpory? asi si este nikdy necital subor
COPYING alebo nieco podobne, pripadne GNU licenciu, totiz pise sa
tam, ze program pouzivas na VLASTNE riziko, takze obvinovat niekoho z
neochoty pomoct je trosku odveci.. skus sa zamysliet nad stylom otazky,
nehovoriac o spatne zvolenom Subject-e.

> [...]
>tvarili ako jedna, t.j. ze ked sa jedna zaplni, nech sa zapisuje na
>druhu. Poradili ste mi ze si mam skompilovat jadro s podporou tejto
>vecicky tak som to spravil. Ale ked som dokompiloval a chcel som zistit
>ci to funguje...
>To ked chcem aby sa mi  tie partition tvarili ako jedna, teda ze ked je
>jedna plna zapisuje sa n druhu, tak to ich mam namontovat ako jeden
>adresar (napr. "/")??? Ja si myslim ze by to tak malo byt, ale
>nepodarilo sa mi ich tak namohtovat. A ked z jednej spravim napr. "/usr"
>a z druhej "/" tak sa mi tak asi ako jedna tvarit nebudu...
ako som spominal otazka je velmi zle polozena, ale domnievam sa, ze sa
pokusas rozchodit podporu RAID pod Linuxom. Takze:
-skompilovat kernel s podporou RAID
-stiahnut a nainstalovat RAIDtools

RAID tools maju homepage na: http://luthien.nuclecu.unam.mx/~miguel/raid
autori upozornuju, ze software je v alfa verzii, ale co som pocul, tak
funkcie ktore su doteraz implementovane funguju celkom spolahlivo.
Implementovane su funkcie RAID0 (spojenie viac zvazkov do jednej
particie), a RAID1 (mirrorovanie).

Odporucane citanie je:
http://www.linux.sk/LDP/HOWTO/Root-RAID-HOWTO.html
tyka sa sice mountovania RAID pola ako "root device", ale najde sa tam
urcite dost zaujimavych informacii aj pre teba..

vela stastia

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich |    Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk         |