[linux] WWW

Peter Ronai dzony na usa.net
Pátek Leden 22 11:09:54 CET 1999

Jozef Cervenansky wrote:

> Caute,
>
> mam na vas jednu prosbu.
> Da sa zdrojovy kod www stranky zaistit pred prezeranim ?
> "pr : miekto otvori moju stranku, da si view -> source page a vidi kod
> mojej stranky
>        a to ja nechcem !!! ako to urobit ?"

to sa skryvat velmi neda (iba v specialnych pripadoch), html je viditelne
vsetkym
co sa da je pouzit na veci ktore chces schovat cgi alebo macromedia flash
alebo php pripadne nieco ine co ma zdrojak na servri, html vystup a prava
su iba exec alebo je to kompilovane
tazko odpovedat, skus popisat presnejsie co mas na mysli a co chces
schovat

> Za pomoc vam vopred dakujem.
>
>                             Jozo

(_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
    I           e-mail:dzony na usa.net  |
               http://dzony.base.org/ |
            AOL messenger: dzonytalk  |
UNIX talk to: dzony na slovakia1.bicba.sk|
Mirabilis ICQ number: 15939025        |