[linux] ANNOUNCE: Podpora slovenciny v Debian 2.0

Miroslav Vasko vasko na ies.sk
Pátek Leden 22 11:41:12 CET 1999

Zdravim vsetkych!

	Mozno bude niekoho zaujimat, ze som zbuchal dohromady balik, ktory
kompletne poslovenci konzolu a Xy v Debian 2.0 hamm. Je vhodny aj pre
ceskych spolubojovnikov, ktori si chcu pocestit Xy - su v tom aj
ceske klavesnice.

	Je to spravene na zaklade balikov z RedHat SK (autor myslim SAL) a
"force" lokalizacnej kniznice od Stana Medunu.

	Zaujemci na moju adresu (prosim nie v hojnom pocte, ma to 740K)
alebo casom na http://www.debian.cz/~atm/ (asi, casom oznamim presnu
adresu).

     Vsetko (okrem aktivacie X klavesnice a force-kniznice a
nastavenia nejakych tych LC_*) sa instaluje/odinstaluje zo skriptu a
je k tomu celkom podrobny pokec.

	Miro.

--
  .~.     Miroslav Vasko