[linux] SO4.0

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Pátek Leden 22 12:04:46 CET 1999

Ahoj,

On Fri, 22 Jan 1999, Michal Zimen wrote:

> 	Nema niekto skusenosti s lokalizaciou SO4.0. Kedze neviem ci pouzivam
> spravne fonty (akeho typu).
> Chcel by som aby sa mi pridali fonty do hlavnej ponuky ked pisem daky dokument.
> Nestacilo by dake fonty prosto skopirovat??

Nestaci. Musis ich pridat do nejakych suborov. Pozri moj skript
s nazvom so40addfonts (najdes ho na raku v localization/SAL/).
Potom sa budu zobrazovat v ponuke fontov.
Inak SO40 mi fungoval uplne perfektne (na rozdiel od 50,
kde mi nejde tlac a to ani SK ani EN).

> Chcem aby si aj ostatny pouzivatelia naistalovali cez setup ale ono to vyhodi
> daky "skript error" ????

Myslim, ze sa to instalovalo ako ./setup -net pod rootom
a potom uz iba setup pod uzivatelom.
Tak sa neinstaloval cely SO pod uzivatelom, ale iba jeho nejaka
cast (asi 10 MB).

		Cau.
					SAL